عشق یعنی نگار خانومم

ایران

دانلود مجموعه کامل بازی کالاف


دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر

لینک دانلود در ادامه مطالب................

دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر

دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر

بازی Call Of Duty 1 جزو پر فروش ترین ها و محبوب ترین بازی های اکشن محسوب می شود. به همین دلیل صمیم گرفتیم نسخه اول از سری بازی Call Of Duty یا ندای وظیفه را با لینک مستقیم برای دانلود قرار دهیم . این شماره و عنوان آغازگر سری محبوب و قدرتمند بازی Call Of Duty 1 است که جزو پرفروشترین عناوین اکشن محسوب می شود .

بازی Call Of Duty 1 وقایع جنگ جهانی دوم را روایت می کند تا حد زیادی از بازی مدال از افتخار الهام گرفته است اما پس از مدتی کمپانی قدرتمند Activision با نوآوری بسیار سری Call Of Duty را تبدیل به یکی از مهمترین و پرطرفدارترین بازیهای اکشن کرد .

بازی Call Of Duty 1 نسبت به زمان انتشار خود از گرافیک بسیار خوبی برخوردار بود و توانست با روایت و صحنه سازی مناسب از جنگ جهانی دوم به خوبی جای خود را میان بازی های هم سبک خود باز کند . اگر از علاقمندان به سری بازیهای ندای وظیفه هستید فرصت دانلود بازی Call Of Duty 1 نسخه کم حجم را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

تصاویری از محیط بازی Call Of Duty 1 :

دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر

دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر

دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر

دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر

دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر

Call of Duty puts players in the shoes of a foot soldier in the American, British, and Russian armies during the Second World War. These soldiers aren’t the one-man armies of other games; these soldiers are just another cog in the war machine.
Amazing sound and chaotic combat are the rule as you and your computer controlled squads attack and defend towns, infiltrate German naval ships, race headlong through the German front lines, and drive tanks from D-Day to the capture of Berlin. Add a healthy portion of multiplayer gaming with 5 modes of play and the nifty new Killcam and you’ve got yourself a tight package that will keep you glued to your seat.

سیستم مورد نیاز بازی Call Of Duty 1 :

Windows 98/2000/ME/XP Processor: Pentium III 700 Mhz or Higher
Video Card: 32 MB 3D Video Card
Hard Drive: 1.4 GB HD
RAM: 128 MB RAM

راهنما:

- برای نصب بازی فایل Setup.bat رو اجرا کنید و منتظر باشید تا بازی نصب شود.

- به دلیل قدیمی بودن بازی، بازی بر روی ویندوز 7 و 8 کار نمی کند.

دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر فرمت : EXE

دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر حجم : 440 مگا بایت

دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر دانلود : دانلود بازی Call Of Duty 1 | لینک کمکی

دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر رمز : www.yasdl.com

دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر منبع : bi khial farda

Call Of Duty 2 دانلود بازی ندای وظیفه Call of Duty 2 برای PC

Call of Duty 2 - Full Version

Call of Duty 2 نسخه دوم بازی پر آوازه ندای وظیفه بوده که توسط یکی از معتبر ترین استودیو های بازی سازی یعنی Activision ساخته شده است. این کمپانی سعی کرد تا با ارائه نسخه دوم این بازی سعی کرد تا اشکالاتی که در سری اول وجود داشت را رفع کند و یک بازی بسیار عالی در سطح جهان را معرفی کند که بتواند به سرعت تبدیل به یکی از پرطرفدار ترین بازی های دنیا تبدیل شود که باید گفت در این کار بسیار موفق بود. شخصیت ها در سری بازی های ندای وظیفه مخصوصا Call of Duty 2 بسیار متنوع بوده و هر یک از آن ها دارای یک خاطره خاص هستند که با خاطرات هر کدام شما نیز وارد نبردی فوق العاده سخت خواهید شد و برای زنده ماندن باید با سرعت و دقت دشمنان پیش روی خود را نابود کنید.

بدون شک Call of Duty 2 یک سکوی پرتاب برای این سری بازی ها بوده است که توانست افتخار و شکوه را برای این بازی به ارمغان بیاورد. داستان بازی در زمان جنگ جهانی دوم رخ می دهد که در آن باید در برابر حملات نازی ها دفاع کرده و به سوی برلین و فتح آن پیش بروید. که البته این داستان در قالب یک دفترچه خاطرات است که هر یک از شخصیت ها با خواندن آن شما را وارد نبرد می کنند. یکی از نقاط قوت این بازی در زمان خود گرافیک بسیار عالی و پیشرفته آن بود که باعث شد هر گیمری از دیدن صحنه ها و افکت های فوق العاده آن لذت بسیار زیادی ببرد. در این بازی افکت ها انفجار و همچنین شلیک تیر ها بسیار طبیعی بوده و در کنار طراحی زیبای محیط صحنه های خارق العاده ای را خلق کرده است. با توجه به تمام نکات گفته شده می توان گفت که بازی Call of Duty 2 یکی از بهترین بازی های زمان خود بوده که با صداگذاری عالی و داشتن صحنه های بسیار هیجان انگیز توانسته خود را دل تمام گیمر ها جای دهد.

dvd دانلود بازی ندای وظیفه Call of Duty 2 برای PCهم اکنون می توانید نسخه ی کامل ( Reloaded ) این بازی جذاب را در فالب یک DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه فری گیمز با قیمت 4500 تومان سفارش داده و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا کلیک کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows 98/ME/2000/XP/7
Processor : Pentium IV 1.4GHz or AMD Athlon XP 1700 processor
Memory : 256MB RAM
Graphics: 128 MB
DirectX : Version 9.0
Hard Drive : 2 GB available space

حجم فایل ها : 1.5 گیگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( لینک های مستقیم پس از چند ماه غیر فعال خواهند شد )

دانلود پارت 1 : Direct Link

دانلود پارت 2 : Direct Link

آموزش نصب :

پس از دانلود، تمامی پارت ها را در کنار هم قرار داده و پوشه ی بازی را با استفاده از نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Setup ظاهر شده در همان صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید.

- هم چنین قبل از نصب و اجرای بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

- در صورت مواجهه با ارور CRC Failed، از امکان Repair نرم افزار Winrar برای پارت مورد نظر استفاده کنید.

- برای رفع مشکلات، بحث و گفتگو راجع به این بازی به این تاپیک مراجعه کنید.

جستجوهای ورودی:

دانلود بازی call of duty 2+ دانلود call of duty 2+ دانلود بازی call of duty 2 برای کامپیوتر+ دانلود بازی ندای وظیفه 2+ دانلود بازی کالاف 2+ دانلود بازی call of duty2+ بازی call of duty 2+ بازی کالاف 2+ دانلود کالاف 2+ دانلود بازی 2 call of duty+

Call of Duty 4 MWF دانلود بازی ندای وظیفه Call of Duty 4 Modern Warfare

Call of Duty 4 Modern Warfare – KAOS Version

Call of Duty 4 Modern Warfare اولین نسخه از سری پرطرفدار ندای وظیفه به شمار می رود که فضای جنگ جهانی دوم را رها کرده و حال و هوای جنگ های مدرن را به خود گرفته است. این نسخه آغازگر موج جدیدی از بازی های نظامی بود که توانست هم از نظر منتقدان و هم از نظر فروش به موفقیت های بسیاری دست یابد. شاید به جرات بتوان گفت که امروزه بیشتر بازی های اول شخص از فرمولی که برای اولین بار در Call of Duty 4 معرفی شد، استفاده می کنند. داستان بازی در سال 2011 جریان دارد. اصلاح طلبان در یک کشور نامعلوم در خاورمیانه رئیس جمهور را ترور می کنند و در طرف دیگر هم روس های افراطی و وطن پرست جنگ داخلی در این کشور به راه می اندازند. این درگیری ها از جانب نیروهای دریایی آمریکا و کاماندوهای ویژه بریتانیا روایت می شوند و بازیکنان در نقش این نیروها باید داستان را پیش ببرند.

مراحل بازی در چندین منطقه و از طرف چند شخصیت متفاوت روایت می شود که باعث می شود کاملا در جریان اتفاقات رخ داده قرار بگیرید. از نظر گیم پلی و روند بازی، Call of Duty 4 استاندارد های جدیدی برای صنعت بازی تعریف کرد که هنوز که هنوز است شادابی خود را حفظ کرده و در بسیاری از بازی ها از آن استفاده می شود. صحنه های سینماتیک، مبارزه های نفس گیر و شخصیت های جذاب همگی دست در دست هم داده اند تا Call of Duty 4 به یکی از بهترین بازی های این نسل تبدیل شود. مرحله تک تیر اندازی در اوکراین که نمونه ای مراحل متنوع بازی است آنقدر خوب و به یادماندنی است که به راحتی می توان آن را جزو 5 ماموریت برتر تاریخ قرار داد. Call of Duty 4: Modern Warfare در سایت های رتبه بندی بازی مانند GameRankings و MetaCritic هم رتبه بالایی دارد و توانسته میانگین نمرات 94% را کسب کند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP/Vista/7
Processor : Pentium 4 @ 3.2 GHz/AMD Athlon 64 3200+
Memory : 1 GB
Hard Drive : 12 GB Free
Video Memory : 256 MB NVIDIA GeForce 6600GT/ATI Radeon 1600XT
Sound Card : DirectX Compatible
DirectX : 9.0c

حجم فایل ها : 2.6 گیگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک های دانلود :

به دلیل غیر قانونی بودن بازی از نظر وزارت ارشاد، لینک های دانلود حذف شدند.

آموزش نصب :

پس از دانلود , پارت کلی را با استفاده از نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. هم چنین فایل اکسترکت شده با فرمت 7z را به همین صورت از حالت فشرده خارج کنید. سپس فایل Setup ظاهر شده در همان صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید.

- برای رفع مشکلات , بحث و گفتگو راجع به این بازی به این تاپیک مراجعه کنید.

جستجوهای ورودی:

دانلود بازی call of duty 4+ دانلود call of duty 4+ دانلود بازی call of duty mw4+ دانلود بازی call of duty 4 برای کامپیوتر+ دانلود بازی قیام ملت ها 3+ دانلود بازی call of duty modern warfare 4+ دانلود بازی کالاف 4+ دانلود بازی ندای وظیفه 4+ دانلود بازی mw4+ دانلود بازی cod4+


دانلود بازی اکشن ندای وظیفه 5 جنگ جهانی Call Of Duty 5 World at War

.:: فایل جدید با فابلیت ریکاوری جایگزین گردید ::.

در راستای پاسخ گوئی به درخواست مکرر کاربران عزیز بازی زیبا و محبوب Call of Duty 5 World at War را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. این بازی محبوب در سال 2008 توسط کمپانی قدرتمند Activision منتشر شده است و ساخت و طراحی این بازی صاحب نام که هم اکنون در نسخه ها و ورژن های بالاتری ارائه شده است، کاری از شرکت Treyarch بوده است. اولین نسخه از این سری بازی ها در سال 2003 ارائه شد و طرفداران زیادی را کسب کرد. داستان این سری بازی ها مربوط به جنگ جهانی دوم می باشد و در این نسخه صحنه های نبرد و درگیری بین کشورهای بزرگ آمریکا، ژاپن، آلمان و شوروی، در اقیانوس آرام و اروپای شرقی را دنبال می کنید. با توجه به نسخه های قبلی گرافیکی بهتر در این نسخه دیده می شود و همین امر باعث شده تا در بسیاری از سایت های منتقد نمره کامل را کسب کند و این خود تحولی در دنیای بازی محسوب می شود. طبیعی گرایی در این نسخه کاملا به چشم می آید و محیط و پیرامون به طور طبیعی قابل تخریب می باشد. امکان تشکیل تیم و عملیات گروهی، امکان بازی آنلاین به صورت تیمی و فردی، پرداخت عالی به جزئیات و صداگذاری های قوی و منحصر بفرد و البته طبیعی از ویژگی های چشمگیر این نسخه می باشد. نسخه کامل به همراه سریال نصب و کرک این بازی را از سایت ایرانیان دانلود به طور رایگان و با لینک مستقیم دریافت کنید.

تصاویری از میحط بازی :

Call Of Duty 5 World at War ScreenShot 1

Call Of Duty 5 World at War ScreenShot 2

Call Of Duty 5 World at War ScreenShot 3

Call Of Duty 5 World at War ScreenShot 4

حداقل سیستم موردنیاز:

OS: Microsoft Windows/XP / Vista
Cpu: Intel Pentium 4 3.0GHz / AMD 64 3200+
Ram: 512MB (XP) / 1GB (VISTA)
Video Cards: 256MB Nvidia 6600GT / ATI Radeon 1600XT or higher
DirectX: Microsoft DirectX 9.b
Hard Drive: 8 GB

روش تعمیر فایل فشرده:

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.


.:: بخش سوم ::.



.: روش نصب و کرک :.

برای نصب از فایل اجرایی Setup.exe استفاده کنید و در مراحل اولیه هنگام درخواست سریال از فایل اجرایی Keygen.exe که در پوشه Crack & keygen گنجانده شده است، استفاده کنید.

پس از اتمام مراحل نصب، فایل اجرایی CoDWaW.exe موجود در داخل پوشه Crack & keygen در محل نصب بازی کپی کرده و بازی را کرک کنید. لازم به ذکر است که کرک وKeygen بازی در داخل فایل ISO موجود است.

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود.قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد.

Options > Settings > Integration

برنامه های ذکر شده را از لینک های زیر می توانید دریافت کنید:

.: Ashampoo Burning Studio 10 :.

.: UltraISO Premium.v9 :.

.: Alochol 120% :.

.: Winrar 64 Bit :.

.: Winrar 32Bit :.

.: 7Zip :.

.: دانلود کرک و سریال نصب بازی به صورت جداگانه :.

 %281%29 دانلود بازی Call of Duty 6 Modern Warfare 2

توضیحات: اکثر جنگ ها و نبردهای عظیم در تاریخ، بیشتر بر سر اختلاف نظرها، قدرت طلبی و… بوده اند. جنگ هایی که ابتدا با ساده ترین سلاح ها مانند شمشیر و تیر و کمان شروع شد، حالا جای خود را به جنگ هایی سپرده اند که در آن دیگر خبری از نبردهای تن به تن نیست. جنگ هایی که در آن تیر و کمان و شمشیر جای خود را به انواع سلاح های پیشرفته دور برد داده اند. البته این نکته نیز قابل توجه است که با پیشرفت انسان در این زمینه تلفات و خرابی هایی که پس از جنگ به وجود می آمدند، بسیار بیشتر و دلخراش تر از گذشته شده بودند. همین مسئله باعث شده تا دیگر در دنیای مدرن هر حرفی موجب بر پا شدن جنگ نشود و زور و قدرت جای خود را به دیپلماسی بسپرد. اما در این میان، هستند کسانی که برای رسیدن به اهداف خود هنوز دست به عملیات های نظامی می زنند. همین مسائل باعث شده اند تا دیگر جنگ های مدرن امروزی بیشتر برای نابود کردن گروه های تروریستی شکل گیرند. همین عامل که به یکی از دغدغه های مهم دنیای امروز تبدیل شده، سوژه خوبی برای بسیاری از اشخاص، قدرت های مطرح دنیا و حتی شرکت های بازی سازی شده است.

 %282%29 دانلود بازی Call of Duty 6 Modern Warfare 2

 %283%29 دانلود بازی Call of Duty 6 Modern Warfare 2

تا به حال بازی های زیادی ساخته شده اند که بر همین مبنا استوار بوده اند. اما یکی از بازی هایی که توانست این سبک را از کلیشه های مرسومی که در آن گرفتار بود رها کند، بازی Call of Duty: Modern Warfare ساخته شرکت Activison بوده است. این بازی با استفاده از قدرت سخت افزارهای جدید، به کار بردن المان های جنگ های پیشرفته امروزی و به نمایش در آوردن گوشه ای از این گونه نبردها توانست طرفداران زیادی را برای خود به دست آورد. حالا بعد از گذشت ۲ سال از ساخته شدن این بازی، نسخه دوم آن نیز به بازار عرضه شده و شما را باز هم درگیر ماجراهای خود کرده است. بازی Modern Warfare 2 که نسخه ششم از سری Call of Duty محسوب می شود توسط استودیوی بازی سازی Infinity Ward ساخته و برای PC، Xbox 360 و PS3 عرضه شده است. البته نسخه ای ویژه هم برای DS با نام Call of Duty: Modern Warfare-Mobilized ساخته شده است.

 %284%29 دانلود بازی Call of Duty 6 Modern Warfare 2

 %285%29 دانلود بازی Call of Duty 6 Modern Warfare 2

 %286%29 دانلود بازی Call of Duty 6 Modern Warfare 2

 %287%29 دانلود بازی Call of Duty 6 Modern Warfare 2

 %288%29 دانلود بازی Call of Duty 6 Modern Warfare 2

 %289%29 دانلود بازی Call of Duty 6 Modern Warfare 2

جهت خرید این مجموعه کلیک کنید

در صورت تمایل می توانید مجموعه ی کامل و اورجینال بازی Call of Duty 6 Modern Warfare 2 را در قالب 2 عدد DVD و به مبلغ 5500 تومان سفارش داده و بعد از دریافت بسته ی پستی مبلغ آن را به مامور پست پرداخت کنید. برای مشاهده ی توضیحات تکمیلی و لینک خرید، روی دکمه ی «خرید» کلیک کنید.

اطلاعات دانلود
دانلود با لینک مستقیم | حجم فایل : 3950 مگابایت
قسمت 1 | قسمت 2 | قسمت 3 | قسمت 4 | قسمت 5 | قسمت 6 |
<
[ بازدید : 793 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 8 مرداد 1393 ] [ 19:48 ] [ خاک زیر پای خانومم نگارم ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]