عشق یعنی نگار خانومم

ایران

دانلود مجموعه کامل بازی اساسین


Assassins-Creed

لینک دانلود در ادامه مطالب..........

Assassins-Creed

دانلود بازی Assassin’s Creed برای کامپیوتر

دانلود بازی اساسین کرید ۱ برای PC

| نسخه کم حجم |

بازی Assassin’s Creed نام یکی از برترین بازیهای ماجراجویی و اکشن است که تاکنون چندید نسخه مختلف از آن برای پلتفرمهای مختلف عرضه شده است و اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۸ عرضه شد . بازی اساسین کرید ۱ داستان فردی با نام دزموند را روایت میکند که اجداد او آدمهای مهمی هستند که عضو فرقه حشاشین بوده اند و از این رو تحت تعقیب گروهی برای دریافت اطلاعات قرار گرفته است . دزموند با دستگاهی به خاطرات اجدادش دسترسی پیدا میکند و اینجاست که شما با فردی با نام الطائر که یکی از مهمترین اعضای گروه حشاشین است آشنا خواهید شد . رئیس این گروه که المعلم نامیده میشود ماموریتی را به الطائر میسپارد که اشتابه او باعث ناکامی گروه در ماموریت و پیش آمدن مشکلاتی میشود . المعلم از الطائر میخواهد که برای بازگشت به جایگاه قبلی خود در گروه ۹ نفر آدم خاص را که هر کدام به نوعی با سربازان معبد در ارتباط هستند را نابود کند که برای هر کدام از آنها باید استراتژی خاصی داشته باشید .

بازی Assassin’s Creed عنوانی Open World محسوب میشود که شهرهای مختلفی را درون خود جای داده است و برای سفر و انجام ماموریتهای مختلف در شهرها باید با اسب سفر کنید . از دیگر ویژگیهای بازی Assassin’s Creed میتوان به گرافیک بسیار عالی آن اشاره کرد که در نورپردازی و جزئیات مختلف شهر به خوبی نمایان میشود . گیم پلی از دیگر نکات بارز بازی اساسین کرید ۱ است که در جنگهای تن به تن با دشمنان و عبور از موانع مختلف در پشت بامها خلاصه میشود . اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن و ماجراجویی و سری بازیهای اساسین کرید هستید فرصت دانلود بازی زیبای Assassin’s Creed را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

آیا قادر به دانلود بازی نیستید؟

خرید مجموعه کامل بازی Assassin’s Creed

شامل عناوین :

Assassin’s Creed
Assassin’s Creed II
Assassin’s Creed Brotherhood
Assassin’s Creed Revelations
Assassin’s Creed III
Assassin’s Creed IV
Assassin’s Creed Liberation HD
Assassins Creed IV Black Flag: Freedom Cry

قیمت بازی : فقط ۱۵۰۰۰ تومان

تعداد دی وی دی = ۹

buy-icon2

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تصاویری از محیط بازی Assassin’s Creed :

Assassins-Creed-4 Assassins-Creed-5 Assassins-Creed-1 Assassins-Creed-2 Assassins-Creed-3

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Assassin’s Creed :

OS: Windows XP/Vista
Processor: Intel Pentium D Dual Core @ 2.6 GHz
Memory: 1 Gb
Hard Drive: 8 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 6800 / ATI Radeon X1600
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Assassin’s Creed :

OS: Windows XP/Vista
Processor: Intel Core 2 DUO @ 2.2 GHz
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 8 Gb free
Video Memory: 512 Mb
Video Card: nVidia GeForce 8800 / ATI Radeon HD 2900
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c or 10

توضیحات بازی :

- با توجه به فشرده بودن بازی , فقط زبانهای غیر از انگلیسی از آن حذف است و دیگر بخشهای بازی همانند میان پرده ها و صداگذاری و … به صورت ارجینال باقی مانده است .

- برای نصب بازی فایل Setup.bat را اجرا نمایید.

- هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

- در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود رو مطالعه نمایید.

خروج از راهنما
فرمت فایل :
bat
حجم فایل :
3.05 گیگابایت
رمز فایل :
www.novagame.ir

 %281%29 دانلود بازی اساسینس کرید 2   Assassins Creed 2

توضیحات: Assassin’s Creed 2 دومین سری از بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار Assassin’s Creed در ژانراکشن سوم شخص ماجراجویانه می باشد که بصورت دنباله ای مستقیم بر نسخه پیشین توسط کمپانی Ubisoft Montreal طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی Ubisoft در تاریخ ۹ مارس ۲۰۱۰ برروی کنسول PC برای علاقمندان این بازی زیبا دانلود Assassin’s Creed 2 – بازی کشیش قاتل ۲ا منتشر گردید. داستان بازی در سال ۲۰۱۲ اتفاق می افتد، زمانی که نقش اول بازی که Desmond Miles از سازمان Abstergo Industries به همراه یکی از کارکنان، Lucy Stillman پس از مجبور شدن به زنده نمودن خاطرات ژنتیکی نجیب زاده قاتل یعنی Altaïr ibn La-Ahad از طریق یک ماشین که “Animus” نام داشت ، می گریزد، دزموند این بار وارد دستگاهی پیشرفته تر از “آنیموس” می شود و خاطرات ژنتیکی یک نجیب زاده اجدادی به نام Ezio Auditore da Firenze که در دوره رنسانس در اواخر قرن پانزدهم میلادی در ایتالیا می زیسته است را دوباره زنده می کند. شخص بازی کننده که “ازیو” را کنترل می کند پس از اینکه برادر و پدر ایزیو توسط یک خائن به خانواده Auditore به قتل می رسند تبدیل به یک قاتل (Assassin ) می شود و تنها به دنبال انتقام می باشد.

 %282%29 دانلود بازی اساسینس کرید 2   Assassins Creed 2

 %283%29 دانلود بازی اساسینس کرید 2   Assassins Creed 2

بازی اساسینس کرید Assassin’s Creed 2 توسط کرک کننده معروف بازی های کامپیوتری ، SKIDROW کرک شده است و دیگر نیازی برای اتصال به اینترنت نمی باشد و به راحتی بدون گذراندن هیچ مرحله دشواری قادر به بازی کردن خواهید بود ! عرضه ی اساسینس کرید در سال ۲۰۰۶ مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال ۲۰۰۶ بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از ۱۱ میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال ۱۴۸۶ بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت . بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است .و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است ، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود.

 %284%29 دانلود بازی اساسینس کرید 2   Assassins Creed 2

 %285%29 دانلود بازی اساسینس کرید 2   Assassins Creed 2

برخی از ویژگی های این بازی:
-گرافیک بسیار عالی
- بسیار سرگرم کننده و مهیج
- داشتن محیط زیبا و جذاب.
- مواجهه با اتفاقات جالب در جریان بازی
- نصب سریع و آسان
- امکان استفاده ی کاملآ رایگان از بازی.
- داشتن چندین مرحله مختلف.
- بازی اکشن ، هیجان انگیز و سرگرم کننده.
- دارای سبک اکشن ، مبارزه با دشمنان
- انجام بازی با ویژگی های گرافیکی طبیعی
- امکان استفاده از سلاح های متفاوت برای مبارزه با دشمنان

 %286%29 دانلود بازی اساسینس کرید 2   Assassins Creed 2

 %287%29 دانلود بازی اساسینس کرید 2   Assassins Creed 2

جهت خرید این مجموعه کلیک کنید

در صورت تمایل می توانید مجموعه ی کامل و اورجینال بازی Assassin's Creed 2 را در قالب 2 عدد DVD و به مبلغ 5500 تومان سفارش داده و بعد از دریافت بسته ی پستی مبلغ آن را به مامور پست پرداخت کنید. برای مشاهده ی توضیحات تکمیلی و لینک خرید، روی دکمه ی «خرید» کلیک کنید.

اطلاعات دانلود
دانلود با لینک مستقیم | حجم فایل : 3432 مگابایت
قسمت 1 | قسمت 2 | قسمت 3 | قسمت 4 | قسمت 5 |
رمز فایل فشرده
رمز کلیه فایلهای فشرده در سایت ارم دانلود :
www.eramdownload.com

دقت کنید همه ی حروف کوچک وارد شوند

گزارش خرابی لینک
Assassins Creed III pc دانلود بازی جدید Assassins Creed 3 برای کامپیوتر
بازی: Assassins Creed III نسخه فشرده شده بلک باکس
پلتفورم : PC
ژانر: Action
زبان: English
ناشر: Ubisoft
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

یکی از نکات جالبی که می توان درباره Assassin’s Creed III به آن اشاره کرد، این است که قهرمان بازی می تواند به شکلی بسیار خوب از محیط اطرافش استفاده کند.نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید شرایط آب و هوا در بازی نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و طبیعت در پیشبرد بازی کمک زیادی به بازیکنان خواهند کرد. همچنین حیوانات وحشی هم دیگر دشمنانی هستند که باید با آن ها مبارزه کنید. کانر کنوی (Connor Kenway) یک قاتل است، اما طبیعت وحشی بازی نشان می دهد که قاتلی ماهرتر از کانر است. کانر در دنیای این بازی کارهای زیادی می کند و حرکات مختلفی انجام می دهد. البته دنیای این بازی، سرزمین اجدادی اوست و به همین دلیل او می داند که به چه صورت باید در این شرایط نجات پیدا کرد.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista (SP2) / Windows 7 (SP1) / Windows 8

CPU : Intel Core2 Duo E6700 or 3.00 GHz AMD Athlon 64 X2 6000+ or better recommended

RAM: 2 GB (4 GB recommended)s

Hard Disk Space: 17 GB of free hard disk space

Video Card: 512 MB DirectX 9.0c-compliant with Shader Model 4.0 or higher (see supported list)* – Nvidia GeForce 8600 GT or AMD Radeon HD 3870

DirectX®: DirectX 9.0

AC3 Supported Video Cards : s

AMD Radeon HD 3870 / 4000 / 5000 / 6000 / 7000 series or better

NVIDIA GeForce 8600 GT / 9 / 100 / 200 / 300 / 400 / 500 / 600 series or better

اسکرین شات بازی :

assassins creed 3 screenshot 1 دانلود بازی جدید Assassins Creed 3 برای کامپیوتر

assassins creed 3 screenshot 2 دانلود بازی جدید Assassins Creed 3 برای کامپیوتر

assassins creed 3 screenshot 3 دانلود بازی جدید Assassins Creed 3 برای کامپیوتر

آموزش دانلود از آپلود بوی uploadboy

آموزش دانلود از Hipfile (لینک های کمکی ویوا دانلود)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی

از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

بازی کامپیوتری Assassin’s Creed IV - Black Flag

با داشتن دیدگاهی کلی و اجمالی می توان گفت که بازی همچنان چارچوب اصلی داستان سرایی و روند داستانی شماره های اولیه خود را حفظ کرده و به آنان پایبند است. بازی از لحاظ زمانی به دو بخش مجزا تقسیم شود: یکی زمان حال و دیگری زمان گذشته با محوریت Edward Kenway. حوادث بازی در ۳ شهر اصلی به نام های Hawana، Kingston و Nassau به وقوع می پیوندد و در همین راستا بازیباز می تواند به صورت آزادانه به گشت و گذار در این شهرها بپردازد. در کنار این ۳ شهر بیش از ۵۰ نقاط دیگر نیز در سرتاسر محیط عظیم بازی وجود دارد که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. به صورت کلی و با استناد به گفته سازندگان می توان محیط بازی را اینگونه بخش بندی کرد که حدود ۶۰% آن را آب های آزاد و حدود ۴۰% آن را خشکی ها فراگرفته اند. هر یک از این دو بخش زیر مجموعه های زیادی را شامل می شوند و به همین خاطر تنوع خاصی را به جهان بازی بخشیده اند. مناطق خشک بازی که بخش نسبتا کوچکی از آن محسوب می شوند شامل زیر شاخه های زیادی من جمله جنگل ها، قلعه ها، خرابه ها، روستاهای کوچک و … هستند. البته این تنها محیط خشک و ساحلی بازی نیست که از چنین تنوعی برخوردار است، در سویی دیگر از بازی، محیط های آبی نیز از چنین تنوعی برخوردارند و به دو قسمت زیر آب و روی آب ( گشت گذار و مبارزات ) تقسیم می شوند. محیط های زیر آب و غارهای نهفته در آن به صورت کاملا پویا ساخته و شبیه سازی شده اند تا جایی که امکان کاوش و کشف گنجینه های مدفون شده در آنها به بهترین شکل ممکن وجود دارد. البته کشف گنجینه ها و ثروتمند شدن در Assassin’s Creed IV آنچنان کار ساده ای نیست زیرا در آب های نیلی رنگ جزایر کارائیب کوسه های گشنه انتظار شما را می کشند و آماده اند تا از وجود شما تغذیه کنند!

به دور از این زیبایی های طبیعی، شروع این سفر رویایی خطرهای زیادی را در پی خواهد داشت. در ابتدای بازی یک کشتی ضعیف در اختیار شما گذاشته می شود تا با استفاده از آن شروعی برای سفر خود رقم بزنید. حال حتما پیش خود می گویید که شروع یک ماجراجویی با حداقل امکانات و مواجهی با دزدان دریایی بزرگ تاریخ، کار به شدت سختی خواهد بود اما هیچ نگران نباشید زیرا می توانید با پیش روی در طول بازی، کشتی و شخصیت خود را تقویت و شخصی سازی کنید که همین امر رویایی شما با دشمنانتان را سهل و نامتان را بیش از پیش طنین انداز می کند. با وجود اینکه در ابتدای بازی امکانات زیادی در اختیار شما قرار داده نخواهد شد اما چیزی در این مابین خودنمایی میکند که می تواند برگ برنده ای برای شما در مقابله با دشمنانتان باشد و آن هم دوربین Kenway است. به وسیله این دوربین می توانید کشتی های دشمن را از فواصل دور رصد کنید و از نوع محموله و میزان قدرت آن ها باخبر شوید. به علاوه به کمک همین وسیله می توانید از نوع یک جزیره و معادن موجود در آن باخبر شوید که بستری را برای پیروزی و موفقیت شما در مسیر تجارت فراهم میسازد.

حال به سوی دیگری برویم و نگاهی به این دزدان دریایی بیندازیم که خود را از پادشاهان کارائیب می دانستند. چه کسی می تواند پادشاه واقعی این جهان عظیم باشد؟ آیا مبارزه و مقابله با دزدانی که نه نام بزرگی را یدک میکشند و نه بخشی از حقیقت های تاریخی آن دوره را به دنبال خود دارند جذاب است؟! نگران نباشید زیرا در این شماره با دزدان دریایی بزرگی که در آن سال ها حکفرمای دریاها و آب های آزاد بودند آشنا می شوید و با توجه به داستانی که هریک بازگو می کنند، با عقاید و افکار دزدان دریایی و جوامع مختلف موجود در بازی بیشتر آشنا می شوید. از میان این دزدان دریایی مشهور می توان به Black Beard، Anne Bonny، Jack Rackham و Charles Vane اشاره کرد که هریک باتوجه به قدرت و توانایی هایی که داشتند، توانستند به شهرتی دست یابند و نام خود را چه خوب، چه بد جاودانه سازند.

با وجود تمامی این تعاریف، Black Flag باز هم چیز دیگری در چنته دارد که می تواند به رسیدن AC به ایده آلی در سبک Open World کمک بسزایی بکند. اگر شما PC باز و یا طرفدار گرافیک های به شدت چشم نواز هستید و هر لحظه انتظار عنوانی را میکشید که بتواند از حداکثر قدرت سیستم شما بهره ببرد، Black Flag آماده است تا شما و سیستمتان را به چالش بکشد. به لطف وجود موتور قدرتمند Anvil Next و امکانات پیشرفته آن، این بازی بر روی سخت افزارهایی که از سری کارت های شرکت Nvidia بهره می برند از TXAA استفاده می کند و تصویر و کیفیتی فوق العاده را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

تصاویر محیط بازی :

[ چهارشنبه 8 مرداد 1393 ] [ 20:41 ] [ خاک زیر پای خانومم نگارم ]

[ ]

Sex dating in Austrаliа | Girls fоr sех in Australiа: https://qspark.me/xnThmj1399/4/12 ساعت 10:17
Аdult numbеr 1 dating аpр: http://s.amgg.net/nqy3
Fwd: MAKE $200,000 IN РASSIVE INСОМE! ТRUE SТORY. Mакe monеy оnlinе - $10000+ Pаssivе Inсоme: http://ssamlpzu.heartchakracheckup.com/d5d101399/1/29 ساعت 4:10
Invеst in Вitcоin and еarn from $ 3000 реr day: http://vmdhxksxb.no41.club/f3
67 Lеgit Waуs То Mаkе Мoney Аnd Passivе Inсome Onlinе - Ноw Тo Maке Moneу Оnline $9161 per weеk: http://tejdlat.mypcprotech.com/9373d81399/1/28 ساعت 20:03
Fаst and Вig mоnеy оn thе Intеrnеt from $6945 рer wееk: http://vypp.shoesmogul.com/6b48
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]