عشق یعنی نگار خانومم

ایران

دانلود مجموعه کامل بازی بتمن


batman-arkham-asylum

batman-arkham-asylum

دانلود بازی Batman Arkham Asylum Goty Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی بتمن آرکهام اسایلم برای PC

| نسخه فشرده Black Box |

بازی Batman Arkham Asylum نام ا.بین نسخه از سری بازیهای بتمن بود که در سال ۲۰۰۹ برای پلتفرمهای مختلف عرضه شد و توانست به عنوان بهترین عنوان سال در سبک و سیاق خود شناخته شود و امتیازهای بسیار بالایی را از سایتهای بررسی بازی کسب کند . بازی Batman Arkham Asylum Goty Edition نسخه ای کامل از بازی Batman Arkham Asylum است که درون خود مراحل فرعی و نقشه های جدیدی را جای داده است که خارج از بخش داستانی بازی میتواند تا ساعتها بازیباز را سرگرم کند . بازی Batman Arkham Asylum داستان فردی شرور با نام جوکر را روایت میکند که پس از جرم و جنایتهای فراوان اکنون به دام قانون افتاده است و در حال انتقال به زندان است و بتمن هم برای مطمئن شدن از استقرار او در زندان وارد این منطقه میشود تا اوضاع را کنترل کند . اما جوکر به کمک همیارانش با هک سیستم امنیتی زندان موفق به فرار میشود و سعی دارد با همدستانش همه جا را به آشوب بکشد .

اینجاست که شما باید به همراه بتمن وارد عمل شوید و افراد او را یکی یکی نابود نمایید . بازی Batman Arkham Asylum نوآوریهای فراوانی را درون خود جای داده است و عنوانی است که به هیچ وجه بازیباز را خسته نخواهد کرد . انواع و اقسام ماموریتها در بازی وجود دارد که آنرا از حالت یکنواختی خارج کرده است . سلاحها و ابزارهای متنوع بتمن برای مقابله با دشمنان از دیگر ویژگیهای بازی Batman Arkham Asylum که با پیشروی در بازی بر تعداد آنها افزوده خواهد شد . بازی بتمن آرکهام اسایلم سعی کرده رگه هایی از سبک مخفی کاری را درون خود جای دهد و در قسمتهایی از بازی که با دشمنانی مجهز به سالحهای گرم روبرو میشوید حتما باید از روش مخفی کاری آنها را از بین ببرید وگرنه کشته خواهید شد . گرافیک از دیگر فاکتورهای قدرتمند بازی Batman Arkham Asylum که در طراحی محیط پهناور و با جزئیات بازی و افکتهای مختلف آتش و انفجار خود را نشان میدهد .

گیم پلی بازی بسیار روان طراحی شده و میتوانید با استفاده از ابزار مختلف بتمن از پشت بامها برای نابودی دشمنان کمک بگیرید و با پرواز بر فراز محیط پهناور بازی رفت و آمد را برای خود آسان نمایید .. اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن و سری بازیهای بتمن هستید فرصت دانلود بازی زیبای Batman Arkham Asylum را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تصاویری از محیط بازی Batman Arkham Asylum :

batman-arkham-asylum-5 batman-arkham-asylum-6 batman-arkham-asylum-1 batman-arkham-asylum-2 batman-arkham-asylum-3 batman-arkham-asylum-4

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Batman Arkham Asylum :

OS: Windows XP/Vista
Processor: Pentium 4 @ 3 GHz / AMD Athlon64 3000+
Memory: 1 Gb
Hard Drive: 9 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 6600 / ATI Radeon X1300
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Batman Arkham Asylum :

OS: Windows XP/Vista
Processor: Pentium D @ 3 GHz / AMD Athlon64 X2 3800+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 9 Gb free
Video Memory: 512 Mb
Video Card: nVidia GeForce 7900 GT
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c or 10

توضیحات بازی :

- با توجه به فشرده بودن بازی , فقط زبانهای غیر از انگلیسی از آن حذف , کیفیت میان پرده ها کاهش یافته است و دیگر بخشهای بازی همانند صداگذاری و … به صورت ارجینال باقی مانده است .

- فایل با فرمت ISO رو باید با نرم افزار Virtual Clone Drive باز و نصب نمایید .

- هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

- در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود رو مطالعه نمایید.

خروج از راهنما
فرمت فایل :
ISO
حجم فایل :
3 گیگابایت
رمز فایل :
www.novagame.ir
لینک دانلود :

دانلود کرک RELOADED

دانلود بازي لوگو بتمن 2 – LEGO Batman 2: DC Super Heroes 2012

دانلود بازي لوگو بتمن 2 – LEGO Batman 2: DC Super Heroes 2012

شماره 1 بازي لوگو بتمن جذاب رو يادتونه ؟ حالا شماره 2 اون اومده با گرافيك بهتر و داستاني جديد كه مطمنم ازش خوشتون مياد – داستان بر اساس فيلم Batman: Arkham City ساخته شده البته شخصيت داستان – و شما بايد براي نابودي دشمن كه در اينجا 2 شخصيت به نام هاي جوكر و ليكس تور هستند تلاش كنيد – گرافيك بازي به نوعي خاصه و مخاطبين زيادي رو براي همين گرافيك و سبك ساخت كاركتر هاش جذب كرده و صدا گذاري ها هم خيلي خوب انجام شده – در كل خيلي ها شايد انتظار نسخه 2 اين بازي رو نداشتند كه امروز شاهدش هستيم

براي ديدن عكس هايي از بازي و دانلود به ادامه مطلب بريد

بازي LEGO-Batman-2-DC-Super-Heroes-web.akhjoonbazi.com

لينك دانلود بازي پارت 1

حجم : 1 گيگابايت

لينك دانلود بازي پارت 2

حجم : 1 گيگابايت

لينك دانلود بازي پارت 3

حجم : 1 گيگابايت

لينك دانلود بازي پارت 4

حجم : 573 مگابايت

بازي LEGO-Batman-2-DC-Super-Heroes-web.akhjoonbazi.com

بازي LEGO-Batman-2-DC-Super-Heroes-web.akhjoonbazi.com

بازي LEGO-Batman-2-DC-Super-Heroes-web.akhjoonbazi.com

بازي LEGO-Batman-2-DC-Super-Heroes-web.akhjoonbazi.com

بازي LEGO-Batman-2-DC-Super-Heroes-web.akhjoonbazi.com

بازي LEGO-Batman-2-DC-Super-Heroes-web.akhjoonbazi.com

بازي LEGO-Batman-2-DC-Super-Heroes-web.akhjoonbazi.com

بازي LEGO-Batman-2-DC-Super-Heroes-web.akhjoonbazi.com

بازي LEGO-Batman-2-DC-Super-Heroes-web.akhjoonbazi.com

بازي LEGO-Batman-2-DC-Super-Heroes-web.akhjoonbazi.com

batman arkham city pc cover دانلود بازی Batman Arkham City برای PC

dvd دانلود بازی Batman Arkham City برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در چهار DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Batman Arkham City برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

Rocksteady تعداد دیوانه واری فنون چندضرب و حرکات رزمی برای هر شخصیت طراحی کرده و خیلی کم پیش می آید که یک سری فنون چندضرب تکراری را مشاهده کنید. حتی در بعضی مواقع می توانید حساب سه نفر را در یک زمان برسید و به لطف شلاق Catwoman می توانید از فاصله دور هم به دشمن ضربه بزنید. مکانیزم مبارزات همچنان همانند قبل بر مبنای سیستم حمله و ضد حمله است که ما چنین سیستم مبارزه ای را در Assassin's Creed هم مشاهده کرده ایم و ضد حمله ها در حقیقت یک سری ضربات تمام کننده بسیار جذاب هستند.
Catwoman تمام دشمنان را از پا درمی آورد، ولی اگر فکر کردید که او همانند Batman قصد نجات Gotham City را دارد، اشتباه کردید، چون او با باز کردن در گاوصندوق یک کارت حافظه کوچک را برمی دارد و در همین لحظه دست سوخته ای در حالیکه اسلحه ای به سمت سر Catwoman نشانه گرفته، در صفحه ظاهر می شود و در همینجا دمو به ۲۴ ساعت بعد می رود. در صحنه بعدی، ما Batman را بر فراز شهر برفی Gotham می بینیم. نمایی خیره کننده پیش رو قرار دارد. Draw to Distance باور نکردنی در کنار جزئیات خیلی ریز شهر و دانه های برف که می بارند، گرافیک خیره کننده ای را از Arkham City نشان می دهد. رنگ مشکی و زرد، دو رنگ اصلی بازی هستند که در ترکیب با هم نوعی فضای Noir و کلاسیک به وجود می آورند. رنگ مشکلی از تاریکی موجود در شهر صحبت می کند و رنگ زرد که حاصل از نور چراغ هاست، حاکی از هرج و مرج و شلوغی است.

Batman با کمک آلفرد (Alfred) متوجه حضور Two Face در یکی از ساختمان های اطراف می شود و می داند که Catwoman توسط Two Face ربوده شده است. Batman می گوید تنها کسی که می داند چه اتفاقی در Arkham City در حال وقوع است، Catwoman است و Batman باید او را نجات دهد. همانند Arkham Asylum با استفاده از دکمه A (در نسخه X360) و جهت جلو، می توانید با استفاده از شنل Batman پرواز کنید و اگر جهت را پایین بگیرید، Batman با سرعت به سمت پایین پرواز می کند که با استفاده از این کار می توانید خیلی راحت ارتفاع مورد نظر در پرواز خود را مشخص کنید.
در حالیکه شنل در نسخه قبل فقط در یک مسیر کوتاهی شما را حمل می کرد، در Arkham City کنترل بیشتری بر آن دارید و یکی از وسایل اصلی شما برای پرواز است. در حین پرواز، می توانید هر لحظه با زدن دکمه RB در نسخه Xbox 360 با قلاب مخصوص Batman با سرعت خود را به لبه پشت بام ها برسانید. Batman به جایی می رسد که چند خلافکار در حال کتک زدن یک فرد بی گناه هستند. Batman روی یک تابلوی تبلیغاتی نشسته و با زدن دکمه X از ارتفاع زیاد به سمت یکی از خلافکارها حمله می کند. فنون چندضرب Batman کاملاً با Catwoman فرق می کنند و او ضربات قوی تری را به دشمن وارد می کند. باز هم با این صحنه، لب به تحسین Rocksteady باز می کنیم، چون مبارزات واقعاً نفس گیر و دیدنی هستند. پس از نجات فرد بی گناه، او اطلاعات خوبی در مورد Two Face به Batman می دهد و او به سمت هدف حرکت می کند.

شهر Arkham City خیلی بزرگ طراحی شده و بازی اینبار کاملاً یک عنوان Open-World شده و شما می توانید از طریق پشت بام ها همانند شوالیه تاریکی واقعی حرکت کنید. Batman به ساختمان اصلی می رسد و با از پا درآوردن چند دشمن، وارد ساختمان می شود. داخل ساختمان، افراد Two Face دور هم جمع شده اند و خود Two Face با چهره معروف خود Catwoman را با طناب بسته و روی مقداری زیادی اسید داغ نگه داشته است. سمت خوب و بد Two Face با هم درگیر هستند، در یک لحظه او می گوید که باید Catwoman را آزاد کند و یک لحظه سمت بد او از بی عدالتی و قربانی کردن او صحبت می کند.
در حالیکه Two Face در این دادگاه سرنوشت آدم ها را بر مبنای شانس و سکه خود مشخص می کند، شما در نقش شوالیه تاریکی باید Catwoman را نجات دهید. Batman نگهبان اول را که بالای دادگاه هست به صورت مخفیانه از پا درمی آورد و سپس وسط جمع افراد Two Face می پرد. تعداد دشمنان فوق العاده زیاد است و شما در یک لحظه باید با حدود ۲۰ نفر مبارزه کنید. بعضی از آن ها صندلی هایی به شما پرتاب می کنند که می توانید آن ها را روی هوا گرفته و به سمت خودشان پرت کنید. Rocksteady به خوبی حس Batman بودن را در تمام صحنه های بازی منتقل کرده است. صدای خفاش ها و مشاهده آن ها در طی بعضی از فنون چندضرب و پرش ها، واقعاً این حس را به شما تلقین می کند که یک خفاش هستید.

پس از شکست تمام دشمنان، Two Face با اسلحه خود به Batman شلیک می کند و سریع به سمت Catwoman می رود تا او را هم بکشد، ولی Catwoman خود را آزاد کرده و اسلحه Two Face را به سمت دیگری پرت می کند و می گوید: "اسلحه ای نداری هاروی؟ خجالت آوره" در این صحنه Two Face اسلحه دیگری از جیب خود درمی آورد و می گوید: "دو تا اسلحه". در حالیکه می خواهد به سمت Catwoman شلیک کند، قلاب Batman او را به سقف آویزان می کند. Batman از Catwoman در مورد هوگو استرنج (Hugo Strange) سوال می پرسد.
Catwoman می گوید که سال هاست که از او چیزی نشنیده، ولی شایعه شده که اخیراً او با Joker کار می کند. در این لحظه نما به یک دوربین دیگر، خارج از دادگاه می رود که هدف خود را روی Catwoman گرفته، صدای بامزه مارک همیل (Mark Hamill) در نقش Joker شنیده می شود که در حال شعر خواندن است: "چشمک بزن خفاش کوچولو… ببین چطور گربه دوست داشتنیت رو می کشم". Joker در حالیکه می خندد و سرفه می کند، آماده شلیک است که Batman سریع متوجه شده و Catwoman را به سمت دیگری می برد و جان او را نجات می دهد. نمایش بازی همینجا به پایان می رسد و ما با یکی از زیباترین عناوین امسال روبرو می شویم تا ماجراجویی بسیار بزرگتری با اکثر شخصیت های معروف سری کمیک های Batman داشته باشیم.

منبع توضیحات : وبسایت فور دانلودز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating System: Microsoft Windows XP SP3, Vista SP2 or 7
CPU: Dual-Core CPU 2.4 Ghz
RAM: 2GB
Graphics Card: NVIDIA 8800 or ATI 3800 with 512MB of VRAM
Sound: Microsoft Windows XP/Vista or 7 compatible sound card (100% DirectX 9.0c-compatible)
Hard Drive: 17.5GB free disk space

سیستم پیشنهادی:

Operating System: Microsoft Windows 7 SP1
CPU: Dual-Core CPU 2.5 GHz
RAM: 4GB
Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 460 or ATI Radeon HD 6850 with 768MB+ of VRAM (DirectX 11 compatible)
Sound: Microsoft Windows XP/Vista or 7 compatible sound card (100% DirectX 9.0c-compatible)
Hard Drive: 17.5 GB free disk space

تصاویری از محیط بازی:

Batman arkham city 02 small دانلود بازی Batman Arkham City برای PC Batman arkham city 01 small دانلود بازی Batman Arkham City برای PC

Batman arkham city 03 small دانلود بازی Batman Arkham City برای PC Batman arkham city 04 small دانلود بازی Batman Arkham City برای PC

Batman arkham city 05 small دانلود بازی Batman Arkham City برای PC Batman arkham city 06 small دانلود بازی Batman Arkham City برای PC

source دانلود بازی Batman Arkham City برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال به DVD1 مراجعه نمایید و فایل ISO مربوطه را توسط نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید. به نصب بازی بپردازید. هنگامی که از شما DVD2 درخواست شد ، فایل ISO مربوط به DVD2 را توسط نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید و به ادامه نصب بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، به DVD2 مراجعه نمایید و فایل اجرایی Gfwlivesetup.exe را نصب کنید. حال به فولدر FiGHTCLUB رفته و تمامی فایل های موجود در این پوشه را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. حال به آدرس زیر رفته و بازی را از این آدرس اجرا نمایید (از روی دسکتاپ اجرا نکنید):

/Binaries/Win32/BatmanAC.exe

دقت داشته باشید که وقتی برای اولین بار می خواهید بازی را اجرا نمایید ، بازی هنگ می کند. این مشکل از طرف خود کمپانی سازنده بازی می باشد.

برای ذخیره سازی بازی حتما باید اکانت آفلاین Games for Windows Live بسازید. برای ایجاد این اکانت ، هنگامی که بازی اجرا می شود و نرم افزار GFWL بالا می آید ، شما باید گزینه Create a Local Profile را انتخاب نموده و اکانت آفلاین برای خود ایجاد نمایید.

روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بی نهایت زیبا نهایت لذت را ببرید.

توجه: برای رفع مشکلات رایج در اجرای این بازی ، حتما اولین نظر در بخش نظرات را مرور نمایید. دقت داشته باشید که تنها به مشکلاتی پاسخ داده می شود که در بخش توضیحات نصب بازی و در اولین نظر وبسایت موجود نباشند. با سپاس از توجه شما کاربران محترم وبسایت دانلودها.

caution دانلود بازی Batman Arkham City برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ بهمن ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

download دانلود بازی Batman Arkham City برای PC دانلود DVD1 :

دانلود پارت ۱ : Multiupload Uploadbaz Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Multiupload Uploadbaz Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Multiupload Uploadbaz Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Multiupload Uploadbaz Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Multiupload Uploadbaz Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۶ : Multiupload Uploadbaz Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۷ : Multiupload Uploadbaz Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۸ : Multiupload Uploadbaz Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۹ : Multiupload Uploadbaz Rapidshare Direct Link

download دانلود بازی Batman Arkham City برای PC دانلود DVD2 :

دانلود پارت ۱ : Multiupload Uploadbaz Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Multiupload Uploadbaz Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Multiupload Uploadbaz Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Multiupload Uploadbaz Rapidshare

[ چهارشنبه 8 مرداد 1393 ] [ 20:46 ] [ خاک زیر پای خانومم نگارم ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]