بازی Prototype 2 عنوانی است که در سبک بازی های Open –World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT2 دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود. برای مشاهده ادامه توضیحات و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

| نسخه نهایی و معتبر FLT ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد |

Prototype 2 دانلود بازي Prototype 2 براي PC

dvd دانلود بازي Prototype 2 براي PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۷۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازي Prototype 2 براي PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

با دیدن این صحنه ها او دچار افسردگی و ناراحتی ها روحی و روانی می شود و همین عوامل باعث دیوانگی او می شود درنهایت در ماموریتی که داشته است خودکشی می کند تا از ناراحتی که دچار ان شده است اسوده شود او لحظات اخر عمر خود را سپری می کند در حال مردن است در این حال انتظاری هر کسی می رود عابر پیاده ای ، پلیس، حتی صدای ضعیف امبولانس اما در عین ناباوری Alex Mercer که در نسخه قبلی شخصیت اصلی بازی بود او را پیدا می کند البته سعی در نجات او دارد وی به همدردی با او می پردازد و می فهمد که علت کشته شدن همسر و دختر heller ویروسی به نام BlackLight است همان ویروسی که شهر را الوده کرده است ، البته خود mercer در منتشر شدن این ویروس نقش بزرگی داشته است ( به اصطلاح گندزده). وقتی heller به هوش می اید دارای قدرت خارق العاده می شود و می تواند هر کاری بکند در این زمان Mercer مسئولیت منتشر شدن ویروس و کشته شدن همسر و دختر heller را قبول می کند. Heller زمانی که این حرف و قبول مسئولیت کشته شدن همسر و دخترش را از زبان mercer می شنود قسم می خورد که در خیلی زود انتقام انها را از او خواهد گرفت فقط کافی است شانس دومی به دست اورد انتقام Heller از Mercer به خاطر خانواده و شهر است که Mercer باعث نابودی انها شده است. همان طور که گقتم ساخت بازی بر عهده radical است زمانی که این شرکت تصمیم به معرفی بازی داشته از لفظ Heller VS Mercer استفاده کرد نکته ای که وجود دارد این است که شرکت گفته است که انها سعی کرده اند داستان پیچیده برای این بازی اماده سازند تا گیمر بیشتر از قبل مشتاق به انجام چند باره بازی باشد.

محیط شهردراین بازی تغییرات چشمگیری داشته است . با وجود الودگی که عامل بدبختی مردم شهر نیویورک شده است Blackwatch Green Zone;و US Marine Crops تمام سعی خود را می کنند تا بتوانند کسانی که از دست این ویروس در امان مانده اند البته به طور موقت ، انها را به مناطق امن منتقل کنند تا بیش از این شهر در اشوفتگی غرق نشود. Yellow Zone: مکان مناسبی برای بازماندگان است که مردم می توانند به زندگی خود ادامه دهند . با این وجود مردم بازهم مورد تهدید هستند در بیرون از این مکان ویروس و در داخل نیرو های امنیتی !! در نهایت Red Zone: بهتر از نام این قسمت را War Zone بگذاریم. جایی که Blacklight به جنگ BlackWatch رفته است . محیط بازی به خوبی طراحی شده است محیط از نظر وجود اشیاء و عوامل نظیر ان غنی است و البته قابلیت انهدام هم دارد شما می توانید محیط پیرامون خود را ویران کنید البته تا جایی که بازی به شما اجازه می دهد. محیط پیرامون شما تنوع خوبی دارد و باعث جذابیت بازی می شود تاثیرات محیطی به خوبی بر روی شخصیت های بازی مشاهده می شود حرکات اکشن و نمایشی به همراه انیمیشن بازی به خوبی طراحی شده است و از نسخه Prptotype 1 خیلی بهتر شده است. جزئیات بازی چند برابر شده است. قابلیت های مختلفی در بازی وجود دارد البته تعدادی از انها در نسخه ی قبلی هم وجود داشت ولی برخی از قابلیت ها نیز جدید هستند یکی از قابلیت ها Sonar نام دارد این قابلیت به شما کمک می کند تا افراد یا اشیا را با فرستادن و دریافت سیگنال پیدا کنید این قابلیت به شما در بازی کمک زیادی خواهد کرد. قابلیت جدید Firearms یا همان اسلحه گرم است که به تازگی در این بازی گنجازنده شده است ( بیشتر شبیه به MiniGun) است و دشمنان جدید به همراه مکان های جدید که باعث جذابیت proToType2خواهد شد.

منبع توضیحات: فروم هفت تیر

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

System: XP , Vista and Windows 7

CPU: 2.3 GHz dual-core Intel or AMD processor

RAM: 1 GB system memory

Graphics: DirectX 9 compatible card with 512 MB RAM, Nvidia 200-series or Radeon 3000-series or better

DirectX compatible sound card

HDD : 12 GB Free

سیستم پیشنهادی بازی :

CPU: 2.4 GHz Quad Core Intel or AMD processor

RAM: 2GB system memory

Graphics: DirectX 10 compatible 1 GB graphics card, Nvidia 400 series or AMD 5000 series or better

DirectX compatible sound card

HDD : 12 GB Free

تصاویری از محیط بازی:

prototype2 screenshots 01 small دانلود بازي Prototype 2 براي PC prototype2 screenshots 02 small دانلود بازي Prototype 2 براي PC

prototype2 screenshots 03 small دانلود بازي Prototype 2 براي PC prototype2 screenshots 04 small دانلود بازي Prototype 2 براي PC

prototype2 screenshots 05 small دانلود بازي Prototype 2 براي PC prototype2 screenshots 06 small دانلود بازي Prototype 2 براي PC

source دانلود بازي Prototype 2 براي PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. فایل ISO مربوط به DVD1 و همچنین DVD2 را با استفاده از نرم افزارهای مربوطه نظیر Daemon Tools اجرا کنید و به نصب بازی بپردازید . پس از اتمام نصب ، از دی وی دی شماره ۲ بازی ، تمام محتویات پوشه Fairlight را در محل نصب باززی کپی کنید و از بازی لذت ببرید .

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۱۰ آبان فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

download دانلود بازي Prototype 2 براي PC دانلود DVD1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۷ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۸ : Rapidshare Direct Link

download دانلود بازي Prototype 2 براي PC دانلود DVD2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

download دانلود بازي Prototype 2 براي PC دانلود نسخه BlackBox در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

source دانلود بازي Prototype 2 براي PC در این نسخه علاوه برحذف شدن تمامی زبان ها به جز انگلیسی ، از کیفیت ویدئوهای بازی نیز کاسته شده است . این نسخه با کرک FLT آماده شده است و برای نصب آن نیاز به ۶ گیگ فضای خالی دارید .