عشق یعنی نگار خانومم

ایران

جدایی رامبد جوان و همسرش



رامبد جوان و سحر دولتشاهی از هم جدا شدند؟

ادامه مطلب در ادامه مطالب.........


امبد جوان و سحر دولتشاهی از هم جدا شدند؟

آیا رامبد جوان از سحر دولتشاهی جدا شده است و با نگار جواهریان ازدواج کرده است…؟

رامبد جوان و سحر دولتشاهی از هم جدا شدند؟

شبکه های اجتماعی علاوه بر جذابیت و خاصیت سرگرم کنندگی که دارند خیلی اوقات درد سر ساز هم می شوند. این موضوع برای افراد عادی شاید آنقدرها هم بغرنج نباشد اما وقتی پای هنرمندان و چهره های مطرح به میان می آید ماجرا فرق می کند. کافی است هنرمندی که قرار است عکس یا نوشته ای را در یکی از این شبکه ها به اشتراک بگذارد کمی بی دقتی کند تا کلی حرف و حدیث برایش به وجود بیاورند. البته گاهی اوقات هم این حرف و حدیث ها رنگ و بوی واقعی به خود می گیرند و به واقعیت تبدیل می شوند. شاید اینجا باشد که مثال تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها مصداق درستی پیدا می کند.

بعد از انتشار عکس های پی در پی رامبد جوان با نگار جواهریان و بدون حضور همسرش سحر دولتشاهی بود که شایعاتی درباره جدایی این زوج بازیگر دهان به دهان چرخید.

رامبد جوان و سحر دولتشاهی از هم جدا شدند؟

هر کدام از این بازیگران در شبکه های اجتماعی صفحه ای اختصاصی دارند و مخاطبان و طرفداران آنها نظرات مختلفی را با انها به اشتراک می گذارند. خیلی وقت بود که سحر دولتشاهی عکسی با همسرش رامبد جوان نگذاشته بود و همین علامت سوال بزرگی برای پیگیران این ماجرا بود. شنیده ها حکایت از جدایی این دو بازیگر داشت و سایت های مختلفی هم این خبر را منتشر کردند. گرچه تا کنون هیچ خبر رسمی مبنی بر ازدواج جوان با جواهریان منتشر نشده اما آنها در محافل مختلفی با یکدیگر دیده شدند.

رامبد جوان و سحر دولتشاهی از هم جدا شدند؟

و اما عکس زیر شاید این شایعه را بسیار پر رنگ تر و حقیقی تر نشان دهد.

رامبد جوان و سحر دولتشاهی از هم جدا شدند؟


[ بازدید : 956 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 22 آذر 1393 ] [ 14:21 ] [ خاک زیر پای خانومم نگارم ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]