عشق یعنی نگار خانومم

ایران

حاتمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


برو ادامه مطلب........حرکت جنجالی لیلا حاتمی در جشنواره ی فیلم کن 2014 + تصاویر

حرکت جنجالی لیلا حاتمی در جشنواره ی فیلم کن 2014 + تصاویر

حرکت جنجالی لیلا حاتمی در جشنواره ی فیلم کن ۲۰۱۴ + تصاویر

لیلا حاتمی یکی از داوران بخش رقابتی شصت و هفتمین جشنواره فیلم کن با دیگر اعضای گروه داوری در برابر دوربین ظاهر شد.

خوش و بش های معروف و البته جنجالی لیلا حاتمی با دیگر همکاران مرد خارجی اش ، در این نوع جشنواره ها، این بار برایش دردسرساز شد…

لاله افتخاری، دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، درباره رفتار اخیر هنرمند زن ایرانی در جشنواره فیلم کن گفت: ما این نوع رفتار‌ها را با قاطعیت محکوم می‌کنیم و در جلسه‌ای که امروز در شورای اجتماعی زنان مجلس برگزار کردیم درباره این موضوع بحث شد و همگی اعضا این نوع رفتار‌ها را توسط هنرمندان رد کردند.

حرکت جنجالی لیلا حاتمی در جشنواره ی فیلم کن 2014 + تصاویر

وی با اشاره به اینکه وزارت ارشاد نیز باید هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی کند، افزود: وزارت ارشاد باید تکلیف خودش را با این هنرمندان که جایگاه زن ایرانی را در خارج از مرز‌های ایران رعایت نمی‌کنند، مشخص کند.

افتخاری خاطرنشان کرد: نباید زنانی که در بستر نظام جمهوری اسلامی امکاناتی برایشان فراهم شده تا به هنری دست پیدا کنند از این بستر سوء استفاده کنند و به آبروی نظام اسلامی ضربه بزنند.

حرکت جنجالی لیلا حاتمی در حاشیه ی جشنواره فیلم کن

حرکت جنجالی لیلا حاتمی در جشنواره ی فیلم کن 2014 + تصاویر

حرکت جنجالی لیلا حاتمی در حاشیه ی جشنواره فیلم کن

حرکت جنجالی لیلا حاتمی در جشنواره ی فیلم کن 2014 + تصاویر

دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فردا در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی حتما به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد. باید با هنرمندانی که عفت ایرانی و اسلامی را رعایت نمی‌کنند، برخورد جدی شود.

تصویر زیر مربوط است به حاشیه های فرش قرمز مراسم اسکار چند سال پیش.

خوش و بش صمیمانه ی لیلا حاتمی با تهیه کننده ی مشهور فیلم های هالیوودی

حرکت جنجالی لیلا حاتمی در جشنواره ی فیلم کن 2014 + تصاویر

این نماینده مردم تهران تاکید کرد: ما شهید داده‌ایم که اسلام زنده بماند و اسلامی که با خون شهدا ساخته شده و پرورش یافته نباید با رفتار‌های غیر اخلاقی کسی که خود را هنرمند ایرانی می‌داند، آسیب ببیند. همه ما خط قرمز‌های نظام را می‌دانیم بنابراین بی‌توجهی به آنها مورد قبول نیست.


[ بازدید : 446 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 12 شهريور 1393 ] [ 19:31 ] [ خاک زیر پای خانومم نگارم ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]